deadairplane написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стига сме `абили фаровете
Collapse
X
-
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
-
Lane Staley написа:Тази тема редовно си я дъвчем. Днес пътувах Сливен- София. Е мога да ви кажа, че в това време е много по-лесно да забележиш автомобил със запалени фарове. Времето е мрачно, автомобилите мръсни и запалените фарове определено помагат. За целия път имаше 4-5 идиота, повтарям, идиота, които бяха с изгасени фарове. Веднъж го казах, ще го кажа пак - дори да си мислите, че виждате всичко, не знаете човека отсреща доколко ви вижда, дали не се е разсеял малко, дали преценил правилно разстоянието. Тя грешката може да е една на 10 000, но ако се случи останалите 9 999 случая май не са от особено значени.Карайте със запалени фарове, моля ви, колеги!Lane Staley написа:Абе ужасно е - времето е едно такова гадно, дори в 13 часа е някакво сиво и грозно, автобусът хвърля кал, чисто е, давам мигач, смъквам на 4та и изведнъж разбирам, че онази сива точица е автомобил Shocked Сив, мръсен, грозен таралясник с изгасени фарове. Е, даобе, аз го видях, ама някой тираджия, който си е прехвърлил часовете може и да не го види. Няла лошо, но ако ще даваш живота си в неравна борба с нещо, по-разумно е то да бъде лекуване от чума на деца в Африка, а не борба със Закона за Движение по Пътищата.ls1 написа:По-горе ви питаха пък нещо не отговорихте - не обичате да карате на фарове или не обичате да ви казват какво да правите?Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Личните качества на един не могат автоматично да се препокрият с друг човек. Така че това дали ще шофираме със запалени къси светлини е въпрос на лична преценка и в последствие до навик. Само още един пример: всички сте се шофирали преди обед към черноморието и съответно след обед в обратна посока е ... како е там според вазе? Ми на мене ми е по-лесно и по-спокойно когато колегите са с пуснати ламбета. В момента това ,което се случва е пълен абсурд: хора толкова унесени в това да се отърват от "бремето" на запалените фарове вече дори и в сумрак,а и по-късно продължават да се движат без запалени светлини... . Това някъв протест ли е ... незнам. Много колеги защитават тезата: в града не,но извън града задължително! Според мен и в града е много важно,защото освен професионалните и всичковижащите ,освен шофьорите ,които като мен само за част от секундата различавам и автомобила и модела му,че даже цитирам някои технически параметри на съответното возило в момента когато се разминаваме и оставям спътниците си в несвяст и изумление с моята компетентност ИМА И ДРУГ участник в движението по пътищата родни. Пешеходеца е това същество ,което е адски неуправляемо и това ,че "светиш" е още един коз ,който може да ти спести ужасни последствия...не дай си боже! Не че е гаранция,но ... ! И да напълно прави сте ,че ако се спазва правилника нямало ... , но тук се връщаме на това дето всеки е по-голем от другия!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Stefanaki написа:Благодаря, аз сигурно съм бил единият.А може би си карал с превишена скорост, за да изпревариш автобуса? Тогава кой е виновен - ти (като нарушител на закона) или някой идиот с грозен таралясник каращ с 85-90км/ч?А за тираджиите не се тревожи - от високо се вижда всичко - нито ти цапат скъклата, нито ти светят в очите, ....like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Аз също съм за целогодишно каране на фарове!Колегата immortal със снимките е достатъчно изчерпателен! Пича с Кадета е направо за взимане на книжката!А тук има колеги, които твърдят че карането на фарове е безмислица... след тези снимки какво ще кажете!? Ужас, ако бяхме форум на bgmama както и да е, ама в автофорум да прочетеш че е все тая дали в далечината идва кола с или без запалени светлини не не не!Brava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
Коментар
-
Не, Имортал наистина беше най-прав в мнението си. Спора е абсолютно безмислен.Явно прекомерното населяване на София е довело до доста бързо разпространение на местната култура из цяла България.Ти му говориш, оно руча ли руча.Карайте както желаете. Избора си е ваш, поне за сега. Но все пак като за последно... да караш на фарове не означава, че караш или трябва да караш като джигит, нито че в колата ти има пострадал човек, още по-малко пък. За мен лично единственото нещо, което означава е, че осигурявам на колата от другата страна една идея повече време за реакция, което понякога не е никак малко.Айде сега ако искате да подъвчем и темата за ксенона, колко ужасен е за насрещните независимо под каква форма е.Ганьо, Ганьоооооооо....
Коментар
-
u_bo
Atanas71 написа:... Използването на фаровете за мъгла не по предназначение е глупост. А има и отделни водачи които пускат и задните стопове за мъгла но те се отличават от другите и по пресъстващите по колата сини диодчета
Коментар
-
u_bo написа:Atanas71 написа:... Използването на фаровете за мъгла не по предназначение е глупост. А има и отделни водачи които пускат и задните стопове за мъгла но те се отличават от другите и по пресъстващите по колата сини диодчетаФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Копчето случайно винаги трябва да е на МАКС, т.е. на НУЛА ("0").Всички останали положения навеждат фаровете НАДОЛУ, когато колата се натовари отзад и предницата се вирне - например като се качат хора отзад или се натовари багажника.При Дедрата, както и при някои модели на Типо и Темпра тази система е автоматична и не зависи изобщо от водача.
Коментар
-
Immortal написа:Копчето случайно винаги трябва да е на МАКС, т.е. на НУЛА ("0").Всички останали положения навеждат фаровете НАДОЛУ, когато колата се натовари отзад и предницата се вирне - например като се качат хора отзад или се натовари багажника.При Дедрата, както и при някои модели на Типо и Темпра тази система е автоматична и не зависи изобщо от водача.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
miro2177 написа:Аз също съм за целогодишно каране на фарове!Колегата immortal със снимките е достатъчно изчерпателен! Пича с Кадета е направо за взимане на книжката!А тук има колеги, които твърдят че карането на фарове е безмислица... след тези снимки какво ще кажете!? Ужас, ако бяхме форум на bgmama както и да е, ама в автофорум да прочетеш че е все тая дали в далечината идва кола с или без запалени светлини не не не!
Коментар
-
Atanas71 написа:Immortal написа:Копчето случайно винаги трябва да е на МАКС, т.е. на НУЛА ("0").Всички останали положения навеждат фаровете НАДОЛУ, когато колата се натовари отзад и предницата се вирне - например като се качат хора отзад или се натовари багажника.При Дедрата, както и при някои модели на Типо и Темпра тази система е автоматична и не зависи изобщо от водача.
Коментар
-
u_bo
а задните фарове за мъгла? регулирал ли си ? мисля, че си пропуснал това важно уточнение ’задните’ шегичкаиначе за предните за мъгла - факт е че АКО са правилно регулирани - не заслепяват (само леко дразнят - защото нямат хубаво ’отрязване’ на снопа)НО НИКЪДЕ не се проверява за правилното регулиране на фаровете за мъгла - затова и много от колите с такива фарове - заслепяват когато за пуснати
Коментар
-
Immortal написа:Atanas71 написа:Immortal написа:Копчето случайно винаги трябва да е на МАКС, т.е. на НУЛА ("0").Всички останали положения навеждат фаровете НАДОЛУ, когато колата се натовари отзад и предницата се вирне - например като се качат хора отзад или се натовари багажника.При Дедрата, както и при някои модели на Типо и Темпра тази система е автоматична и не зависи изобщо от водача.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар